3 תשובות
להזיז את היידים הרבה ולהסתכל על הקהל גם
להבין שיהיה בסדר, זאת רק מצגת ולא סוף העולם
ואלה סתם ילדים מהכיתה שלך..
כשאת מציגה אולי לחשוב על ההצגה יותר כסיפור, רצף של דברים מאשר לנסות לזכור דברים.
ואלה סתם ילדים מהכיתה שלך..
כשאת מציגה אולי לחשוב על ההצגה יותר כסיפור, רצף של דברים מאשר לנסות לזכור דברים.
תהיי בטוחה בעצמך תהיי עם ביטחון עצמי וגם אם את חוששת תעבדי על עצמך שאת לא חוששת וזה כבר יכנס לך למוח לבד. תהיי חיה בסרט זה עוזר לביטחון העצמי. תזכרי שזה רק כמה דקות מול ילדים שבעוד כמה שנים לא יזכרו אותך בכלל ואת לא אותם. בהצלחה❤
באותו הנושא: