14 תשובות
יצאה לא בסדר
אבל בואי גם את היית צריכה להבין את הרמז
עזבי הקשר הזה בפח
תחתכי
אבל בואי גם את היית צריכה להבין את הרמז
עזבי הקשר הזה בפח
תחתכי
אין קשר לזה שאת מרגישה שקופה ולזה שפלשת למרחב הפרטי שלה. היא ביקשה לא, אז לא.
אם את מרגישה שקופה תדברי איתה על זה אבל אל תלכי סחור סחור כי אז מאיפה לה להבין שאת מתנהגת בגלל איך שאת מרגישה?
אם את מרגישה שקופה תדברי איתה על זה אבל אל תלכי סחור סחור כי אז מאיפה לה להבין שאת מתנהגת בגלל איך שאת מרגישה?
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה אני מאוד רוצה את הקשר הזה
אבל אני לא רוצה אני מאוד רוצה את הקשר הזה
שואל השאלה:
אבל עכשיו אנחנו "בריב" כביכול
אבל עכשיו אנחנו "בריב" כביכול
למה את רוצה אותו?
שואל השאלה:
כי היא חשובה לי
כי היא חשובה לי
למה היא חשובה לך?
את יצאת לא בסדר,
היית צריכה לכבד את המרחב האישי שלה אבל בסדר, את בן אדם וטעויות קורות,
תדברי איתה הכי אמיתי שיש, תגידי לה איך את מרגישה ולמה עשית את זה ושאת מצטערת .
חבל לאבד חברה בגלל משהוכזה
היית צריכה לכבד את המרחב האישי שלה אבל בסדר, את בן אדם וטעויות קורות,
תדברי איתה הכי אמיתי שיש, תגידי לה איך את מרגישה ולמה עשית את זה ושאת מצטערת .
חבל לאבד חברה בגלל משהוכזה
שואל השאלה:
כי אני אוהבת איך שהיא מתנהגת את האישיות שלה איך שהיא מתנהגת אלי
כי אני אוהבת איך שהיא מתנהגת את האישיות שלה איך שהיא מתנהגת אלי
אוקיי
עכשיו
הרבה פונים לסטיפס ולזרים
אני לא יכולה להבין עד הסוף את מצבך
תדברי איתה על זה אין לי משהו אחר להציע לך
עכשיו
הרבה פונים לסטיפס ולזרים
אני לא יכולה להבין עד הסוף את מצבך
תדברי איתה על זה אין לי משהו אחר להציע לך
שואל השאלה:
תודה לכולם אני מעריכה מאוד
תודה לכולם אני מעריכה מאוד
שואל השאלה:
אני עכשיו רציתי לדבר איתה היא אמרה שהיא בשיעור (והיא כל הזמן מבריזה אז כיאלו מה נסגר )
אני עכשיו רציתי לדבר איתה היא אמרה שהיא בשיעור (והיא כל הזמן מבריזה אז כיאלו מה נסגר )
תתקשרי אליה מתישהו
אם היא מסננת וזה באמת פשוט תשחררי
לא כדאי לך להישאר עם אדם שעושה לך רע
אם היא מסננת וזה באמת פשוט תשחררי
לא כדאי לך להישאר עם אדם שעושה לך רע
^וואי סורי אבל את לא טובה בלתת עצות.
דבר ראשון לא עושים שיחות כאלה בטלפון.
דבר שני, לא בטוח שהיא אדם רע, היא הכירה חברות חדשות וזאת זכותה המלאה ומותר לה, יכול להיות שהיא לא שמה לב שהיא פחות מתייחסת לשואלת השאלה ואם היא הייתה מדברת איתה על זה מראש הכל היה נפתר, במקום זה שואלת השאלה החליטה ללכת בדרכים עקיפות במקום לדבר ישירות מה שגרם לזה שלמרות שחברה שלה אמרה לה שהיא לא רצתה חיבוק היא באה אליה בכל זאת, גם אני הייתי מתעצבנת, אני חושבת שכל אחד היה מתעצבן. לא צריך לחתוך בן אדם בגלל זה, זה סתם לא בוגר ומיותר.
ושואלת השלאה, אני לא באה להוציא אותך הרעה, אני רק מציגה את הצד השני. אני יודעת שהיו לך את הסיבות שלך ושלפעמים כשמרגישים בצד/לא שייכים לא חושבים בהיגיון ונותנים למחשבה הזאת להשתלט.
אם היא חברה טובה וקרובה שלך תדברי איתה ותפתרו את זה כמו 2 אנשים בוגרים.
דבר ראשון לא עושים שיחות כאלה בטלפון.
דבר שני, לא בטוח שהיא אדם רע, היא הכירה חברות חדשות וזאת זכותה המלאה ומותר לה, יכול להיות שהיא לא שמה לב שהיא פחות מתייחסת לשואלת השאלה ואם היא הייתה מדברת איתה על זה מראש הכל היה נפתר, במקום זה שואלת השאלה החליטה ללכת בדרכים עקיפות במקום לדבר ישירות מה שגרם לזה שלמרות שחברה שלה אמרה לה שהיא לא רצתה חיבוק היא באה אליה בכל זאת, גם אני הייתי מתעצבנת, אני חושבת שכל אחד היה מתעצבן. לא צריך לחתוך בן אדם בגלל זה, זה סתם לא בוגר ומיותר.
ושואלת השלאה, אני לא באה להוציא אותך הרעה, אני רק מציגה את הצד השני. אני יודעת שהיו לך את הסיבות שלך ושלפעמים כשמרגישים בצד/לא שייכים לא חושבים בהיגיון ונותנים למחשבה הזאת להשתלט.
אם היא חברה טובה וקרובה שלך תדברי איתה ותפתרו את זה כמו 2 אנשים בוגרים.
באותו הנושא: