48 תשובות
שואל השאלה:
מה נראה להם שהם מעירים אותי
לא אני מאוהבת בך בואי נהיה בסטיז
הם צודקים כי טרקת להם את הדלת בפרצוף אבל אם את לא רצית לא היה להם זכות לבוא אלייך
מסכימה איתך, זה יכול להיות לא נעים לפעמים
שואל השאלה:
בואיי
גם הם לא יצאו בסדר וגם את לא יצאת בסדר
שואל השאלה:
כן באמת מי הם חושבים שהם
קבעת איתם והם אמורים לדעת שאת לא מגיעה?
אנונימית
בעיקרון לא מבינה מי מצפה שאנשים יקומו בתשע בבוקר
אבל היית צריכה להודיע מראש שיש לך תוכניות ואת עסוקה מאוד
שואל השאלה:
כן והם גם יודעים שאני שונאת שנכנסים לי לבית
^^מה הבעיה בלהיפגש מוקדם? יש אנשים שזה נורמלי בשבילם. זה שאתן לא מוכנות להזיז תתחת שלכן לא אומר שהם הלא בסדר.
אנונימית
את אמרת כן על השאלה שלי?
אם כן, אז איך בדיוק את מצפה מהם? אל תצפי שישארו לך חברים אם פשוט תבריזי בלי להודיע
אנונימית
שואל השאלה:
תנשמי הכל בסדר
שואל השאלה:
יש לי הרבה חברים תודה על הדאגה
באבקי תגידי את הדברים האלה לאחותך מה את רוצה ממני
9 בבוקר בחופש הגדול זה ממש מוקדם ואנשים שלא מבינים את זה יסבלו בשקט
אבל היא פאקינג קבעה איתם??
היא קבעה איתם ב9. לא מאוחר יותר. ב9:00. ואחרי זה היא ציפתה שאיכשהו הם יבינו שהיא לא מגיעה ועוד מדברת ככה. אני חושבת שזאת חוצפה. ולא הייתי מהססת להעיף בן אדם מהחיים שלי שהיה עושה את זה.
אנונימית
שואל השאלה:
לקחת קשה יפה שלי
היא יכלה להגיד להם שהיא רוצה יותר מאוחר. אבל לא.
אנונימית
אז תעיפי אנשים כאלה מהחיים שלך ותשחררי
את אפילו לא מכירה אותה מה התעצבנת כל כך
אין לך אפילו תגובה הא?
כן לקחתי קשה כי את עושה את זה ומתעצבנת עליהם.
קרה לי לא פעם ולא פעמיים שעשו לי את זה וזה מזעזע ואת בהכרח חיה בסרט אם את עושה את זה.
אנונימית
לכי לכי לישון לא טוב לך להישאר ערה בשעות כאלה
תהיי בטוחה שאף אחד לא ישתנה בגלל משהו שאנונימית אמרה לו בסטיפס
שואל השאלה:
לכי לטפל בעצמך אלוהים
לא אכפת לי שלא תשתנה זה על הזין שלי.
באתי להגיד את דעתי, לא רוצה לקבל אותה? שלא תקבל.
אנונימית
בינתיים את זאת שבאה מאנונימי
שואל השאלה:
באה אלי בלי תמונה בלי פרופיל
סתם משועממת
אוקיי ו..? מה את מנסה להוכיח?
זכותי להיות מאנונימית, איך בדיוק זה משנה? או שאת רוצה לבוא לקלל אותי בפרטי?
בסופו של יום כל המשתמשים פה הם אנונימיים.
אנונימית
שואל השאלה:
רק בריאות שיהיה לך
למה שאני אקלל אותך מה יצא לי מזה
אני לא איזו ברברית
אבל אני מוצאת את זה די טיפשי שאת באה וכותבת דברים כאילו היא פגעה בך אישית וזהו היא מחוקה אצלך
דבר ראשון איך הם נכנסו אלייך הביתה, היה למישהו מהם מפתח?

אם את לא מתכוונת לבוא זה די בסיסי להודיע, אף אחד לא אמור לנחש את הכוונות שלך
אבל גם להתפרץ אלייך הביתה זה לא בסדר
אנונימית
הם לא נכנסו לה הביתה סה"כ דפקו לה על הדלת.^
אנונימית
באו ודפקו על הדלת?
מוזר
קודם כל מתקשרים
אנונימית
שואל השאלה:
די תשחררי ממני כברר
לא היה להם מפתח הם צילצלו בפעמון עד שהם העירו את כל המשפחה שלי בגלל שאת כל כך רוצה לדעת
דרך אגב יש סתירה בשאלה כי איך בדיוק את קובעת משהו עם חברים אם את לא מתכוונת באמת להגיע?
אנונימית
וואי אחותי מזעזע לא הם- ההתנהגות שלך וואלה אני בספק אם זה אמיתי בכלל
אני אנונימית אחרת
אנונימית
שואל השאלה:
חיים שליי מאיפה לך שהם דפקו בכלל אמלה לכי לטיפול פסיכולוגי מוכנה לממן
נראלי את סתם מחפשת לריב אם באלך בכיף
שואל השאלה:
לא מעוניינת לריב תודה על הדאגה
אני לא נושמת למה כולם כועסים עלייך כאילו עשית להם משהו
בכיף חיים שלי
תחשבי שחברים קובעים איתך להיפגש ואת באה ומגלה שאת שם לבד
ורק אחרי זה מבינה שלאף אחד לא היה כוח אבל לא טרחו להודיע לך
אנונימית
כי הדיבור שלה מעצבן^^
שואל השאלה:
אבל אני ביטלתי אהובים
אז פשוט עונים על השאלה ולא מגיבים שוב
לא, יש הבדל בין לבטל לבין לצאת מנקודת הנחה שיודעים שאת לא באה למרות שקבעת
אנונימית
חחח רק לא הבנתי למה אמרת להם שכן..
בצחוק כאילו? אם בצחוק אז הם יצאו סתומים רצח..
ומה נראה להם שהם מתקתקים לך בדלת בבוקר בלי התראה מוקדמת?
וואי איזה אנשים יבשים אתם
חברות שלי גרות אצלי, באות אפעם בלי התרעה וכנל אני בבתים שלהן, מה נסגר איתכם