חברה שלי שאלה אותי אתמול אם היא יכולה לבוא אליי מחר ואמרתי לה שנראלי שכן נדבר מחר.. והיא שאלה אותי היום אם היא יכולה לבוא אליי וכתבתי לה שניפגש מחר כי אני ממש עייפה והלכתי לישון בחמש. כתבתי לה את זה והיא לא ענתה לי והיא ראתה יצא שהברזתי לה? כי אני באמת עייפה ואין לי כוח בכלל להיפגש