התחברות הרשמה

יצאתי לא בסדר? זה יצא שהברזתי לה?

חברה שלי שאלה אותי אתמול אם היא יכולה לבוא אליי מחר ואמרתי לה שנראלי שכן נדבר מחר..
והיא שאלה אותי היום אם היא יכולה לבוא אליי וכתבתי לה שניפגש מחר כי אני ממש עייפה והלכתי לישון בחמש.
כתבתי לה את זה והיא לא ענתה לי והיא ראתה
יצא שהברזתי לה? כי אני באמת עייפה ואין לי כוח בכלל להיפגש
20 בדצמבר 2020, 09:49
להבריז    
4 תשובות
לא כי עדיין לא קבעתם כלום..
*
*שם כלשהו1717
זה בסדר כי לא הבטחת לה כלום
J
Jason Holland
אל תגידי דברים בלי להיות בטוחה
(
(All In(clusive
קצת מבאס
א
אוהבת כלבים *~*
באותו הנושא:
זה בסדר שהברזתי?
לא הברזתי משום שיעור השנה, אז זה בסדר שאני יבריז משיעור אחד?
זה בסדר אם הברזתי ?
חושבים שזה בסדר שהברזתי?
איזה תירוץ אני יכול לתת למחנכת שלי על שהברזתי?
מה להגיד לאמא שלי שהברזתי מהבית ספר ועכשיו אני חוזר הביתה כי לא היו ילדים?
זה בסדר שהברזתי משיעור כי הייתי ממש חייב לשירותים
כאב לי הבטן אז הברזתי מכמה שיעורים זה בסדר?
יצאתי לא בסדר או שהיא יצאה יותר לא בסדר?
באתי היום לבית ספר לחצי שעה בבוקר והברזתי עם חבר אחר כך עד כמה יצאתי דבע?
הולך להיות לי קבסית (נראלי זה קצינת מבחן) בגלל שהברזתי הרבה מהלימודים