3 תשובות
למה להרעיב את עצמך תלכי לתזונתאית את מסכנת את החיים שלך
מאכלים עם הרבה נפח כמו סלטים למניהם מעדני חלבון גם משביעים ועל מיני מתכונים דלי קלוריות תכיני שייקים עם יותר נפח יש מלא סרטונים בטיקטוק של מתכונים מלאי נפח עם קצת קלוריות
אנונימית
אם את רעבה זה אומר שהגוף שלך לא מקבל מה שהוא צריך מהאוכל.

יש כמה אפשרויות:
1. את אוכלת מאכלים דלי קלוריות, אבל כאלה שהם לא מזינים. לא כל הקלוריות שוות-
לדוגמה באבוקדו יש 240 קלוריות
בארטיק דל קלוריות יש 90 קלוריות
אבל כמובן שאבוקדו בריא יותר.
אז אם את רק סופרת קלוריות, אבל לא מתייחסת לערכים תזונתיים - תתחילי לשנות את החשיבה שלך.

2. את פשוט לא אוכלת מספיק ובגלל זה את רעבה. שתדעי גם כשהגוף לא מקבל מספיק קלוריות הוא מתחיל לאגור שומן ומאט את חילוף החומרים.

3. את אוכלת כמו שצריך, אבל יש בעיה שמונעת מהגוף שלך לספוג את הרכיבים
כמובן שלא בטוח שזאת הבעיה וצריך לעשות בדיקות כדי לבדוק את זה אבל זה גם יכול להיות

ובאמת תלכי לתזונאית שתתאים לך תפריט כי יכול להיות שהתפריט שיש לך לא מתאים לדרישות של הגוף שלך
אנונימית