5 תשובות
מה שהיא אמרה
לא כל עודף משקל הוא בהכרח לא בריא
ממליצה לך לעשות בדיקות דם כלליות ולבדוק פרופיל שומנים
אם הן יוצאות תקינות אז אין צורך שתורידי במשקל אם את אוהבת את עצמך
אם הבדיקות לא יוצאות טוב את יכולה להתחיל להכנס לאורח חיים בריא
לעשות הליכות/ חדר כושר, לשתות הרבה מים, לשנות את התזונה
ואם קשה לבד את יכולה להעזר בליווי של דיאטנית יש ממומן מהקופה
^
בנוסף לזה גירעון קלורי
^מה שהיא אמרה
תעשי ספורט