7 תשובות
שניהם מזיקים בדרכים אחרות ועדיף לא להגיע לשניהם
אני חושבת שעודף משקל כי זה גורם למחלות לב ולחץ דם וגם סוכרת
הנזקים אחרים
עודף משקל פוגע בריאותית רק אם זה יחסית חמור, אז לאדעת
לדעתי תת משקל האמת
עודף משקל פוגע בריאותית רק אם זה יחסית חמור, אז לאדעת
לדעתי תת משקל האמת
עודף משקל מפני שעשו מחקר שקובע שזה יותר מזיק מעישון מאסיבי, ותת משקל פוגע בתיפקוד יום יומי, לדעתי תת משקל כי עודף משקל זה תלוי בכמות.
שואל השאלה:
איך תת משקל פוגע בתפקוד יוםיומי?
איך תת משקל פוגע בתפקוד יוםיומי?
אנונימית
בתת משקל נהיים חלשים, מסת השריר יורדת כנל למסת העצם, יש פגיעה במערכת החיסונית, עיכוב בהחלמה מפצעים ומניתוחים, הלחיים חלולות, העיניים שקועות, שיער ועור יבשים, עייפות.
ועודף משקל יכול לגרום למחלות לב, לחץ דם, סכרת וזה.
שניהם גרועים.
ועודף משקל יכול לגרום למחלות לב, לחץ דם, סכרת וזה.
שניהם גרועים.
אנונימית
ממש תלוי, אם העודף משקל רק בקילו בודדים עדיף להיות בעודך כי בתת משקל חסרים חומרים בגוף ואז נהיים חלשים.
אם זה עודף משקל גבןה ממש אז עדיף להיות בתת משקל כי כשמגיעים לעודף משקל גבןה יש הרבה יותר סיכונים ומחלות מאשר תת משקל
אם זה עודף משקל גבןה ממש אז עדיף להיות בתת משקל כי כשמגיעים לעודף משקל גבןה יש הרבה יותר סיכונים ומחלות מאשר תת משקל
באותו הנושא: