7 תשובות
לא
כנראה שלא. זוג לא יכול להחזיק מעמד כי בזוגיות דרוש מגע גם
ממש לא מה הוא יטוס אלייך פעם בשנה
אתם ממש פסימיים
זה יצליח אם תרצו שזה יצליח:)
אני מכירה זוג שהגבר הוא מיפן (הוא יפני, היא ישראלית) והיא לומדת יפנית והוא עברית והם מתכתבים הרבה דרך מכתבים, שולחים מתנות אחד לשני ונפגשים כשאפשר.
זה יכול לקרות אם תרצו בזה מספיק שניכם
זה יצליח אם תרצו שזה יצליח:)
אני מכירה זוג שהגבר הוא מיפן (הוא יפני, היא ישראלית) והיא לומדת יפנית והוא עברית והם מתכתבים הרבה דרך מכתבים, שולחים מתנות אחד לשני ונפגשים כשאפשר.
זה יכול לקרות אם תרצו בזה מספיק שניכם
אנונימית
אם תצליחו דרך טלפון אז זה בסדר
באותו הנושא: