7 תשובות
היי, אני כאן לבשר לך שעברתי טסט חמישי.
ושזה ממש לא משנה איזה טסט תעבור.
זה תלוי טסטר, מסלול, רוגע, לחץ
הכל בסדר! אל תוותר.
תבקש עוד שיעורים אולי זה יחזק אותך לטסט
אנונימית
אני מכירה מישהי שעברה טסט עשיתי ועכשיו היא קנתה אוטו ונוהגת ושכחה לגמרי מהחוויה הרעה
אני יודעת שזה מתסכל אבל בסוף כולם עוברים וזה לגמרי שווה את המאמץ
xm1
שואל השאלה:
כל הטסטרים זונות מכשילים סתם ככה
אנונימי
שמע אל תתיאש גם אני הרגשתי ככה אחרי הטסט הראשון
אבל תחשוב על זה רגע בתכלס כל הכסף שהשקעת עד עכשיו היה לחינם?לפחות תסיים עם החרא הזה
כל הטסטרים זונות ואין יותר מידי מה לעשות אתה מבין פשוט תסיים עם זה תן פוש אחרון