5 תשובות
הכי טובים עוברים בסוף
עברתי טסט חמישי ואני נהגת טובה.
הרבה פעמים זה נטו לחץ שמשפיע ..גורם לנו לפאשלות קטנות , תנשמי עמוק לפני טסט , זה בסך הכל מבחן שאפשר לעשות עוד פעם , ברגע שלא נלחצתי ..עברתי.
תעשי דברים שירגיעו אותך וזה לא סוף העולם , כולם עוברים בסוף ..יאללה בהצלחה
הרבה פעמים זה נטו לחץ שמשפיע ..גורם לנו לפאשלות קטנות , תנשמי עמוק לפני טסט , זה בסך הכל מבחן שאפשר לעשות עוד פעם , ברגע שלא נלחצתי ..עברתי.
תעשי דברים שירגיעו אותך וזה לא סוף העולם , כולם עוברים בסוף ..יאללה בהצלחה
אוי יפתי אני בטסט השביעי שלי ועדיין לא עברתי ואני משלמת מהכסף האישי שלי ככה שזה ממש כואב בכייס ובנפש ובהכול אבל הכול קורה לטובה!! תאמיני לי שאני מעדיפה לא לעבור בשביל להיות הנהגת הכי טובה שאני יגולה להיות על הכביש ושמי שיהיה איתי ברכב אני יהיה בטוחה שאני יכולה להחזיר אותו בשלום
אני עברתי את הטסט ה11 בטסט צריך להיות רגוע בשביל לעבור את הטסט מה שאני עשיתי זה שאני חבתי שאני עם המורה לנהיגה ולא עם הבוחן וכך אני עברתי את הטסט שהיה לי
אז מה לא קרה כלום עוברים בסוף כל אחד בזמן שלו תעברי עם המורה שלך על מה טעית בטסט ותעבדי איתו על זה למרות שזה מבאס פיצוצים
באותו הנושא: