9 תשובות
לא לוותר, בסוף זה שווה את זה. סומכת עלייך!
ברור שלא לוותר ואם את עושה ידני אז לעבור לאוטומט
לא לוותר, להפסיק לנסות להשיג רישיון זה לזרוק את כל הכסף והזמן שנשרף לפח
תשקלי לעבור מורה (אם את עם אותו מורה כל ה12 טסטים) או לבקש מהמורה שלך חילופי תלמידים כדי שתתרגלי לנהוג כשיש איתך בן אדם זר ברכב וזה אחלה הזדמנות לקבל חוות דעת על הנהיגה ממורים שונים שמלמדים באופן שונה ושמים דגש על דברים שונים
תשקלי לעבור מורה (אם את עם אותו מורה כל ה12 טסטים) או לבקש מהמורה שלך חילופי תלמידים כדי שתתרגלי לנהוג כשיש איתך בן אדם זר ברכב וזה אחלה הזדמנות לקבל חוות דעת על הנהיגה ממורים שונים שמלמדים באופן שונה ושמים דגש על דברים שונים
תמשיכי אבל תלמדי הטעויות שלך בכל טסט
אל תוותרי זה הכי חשוב! בהצלחה
להמשיךך!!!! מכירה מישהי שעברה טסט 18 :)
תפסיקי 12 זה הרבה
להמשיך
תאמיני בעצמך
בסוף יהיה לך רישיון
אולי תחשבי על להחליף מורה נהיגה
תאמיני בעצמך
בסוף יהיה לך רישיון
אולי תחשבי על להחליף מורה נהיגה
לא לוותר
באותו הנושא: