ואין לי כוח לריב איתה כל הזמן וחשבתי לשלוח לה הודעה על זה, אתם חושבים שהיא תפסיק להציק לי אחרי שהיא תראה את ההודעה שלי? או שלא לשלוח לה בכלל הודעה?
(ההודעה: היי מה קורה? זאת **** מהכיתה שלך בקיצור תקשיבי אני מזה לא בקטע לריב ואני לא סובלת ריבים, יש מצב שאת מפסיקה עם כל הקטע של להעיר לי ולהלשין עליי? כי באמת שזה סתם מיותר כל ההערות האלה שלך ואין לי כוח לריבים)