7 תשובות
להעמיד אותו מאמי אל תפחד .
תגיד לי בביטחון מה שאתה חושב, הוא לא מעלייך, בסהכ ילד פוזה שמשחק אותה...
תגיד לי בביטחון מה שאתה חושב, הוא לא מעלייך, בסהכ ילד פוזה שמשחק אותה...
לא, לא לשתוק ברמה שהוא ממש משפיל אותך.
אבל גם לא לרדת לרמות נמוכות, הוא סתם ילד קטן שלא שווה את ההתייחסות שלך.
אבל גם לא לרדת לרמות נמוכות, הוא סתם ילד קטן שלא שווה את ההתייחסות שלך.
אתה יכול להחזיר ואתה יכול להתעלם.אני במקומך הייתי מחזירה כי אני כזאת,אחת שלא שותקת...יכול להיות שהוא פשוט בסוגשל לחץ כזה ואז הוא מתעצבן וצועק..מקסימום אם תחזיר לו תעמיד אותו במקום פעם אחת.
תן לו קטילות נגיד : או הו מה קרה אתה עצבני היום מה עברת בבית ?? אויי מסכן ..
אל תיתן לו שישפיל אותך ליד חברים או משהו ממש לא
אל תיתן לו שישפיל אותך ליד חברים או משהו ממש לא
לצעוק עליו בחזרה שיתחיל להירגע
שואל השאלה:
אז מה להמשיך לשתוק לו? ושישפיל אותי?
אז מה להמשיך לשתוק לו? ושישפיל אותי?
אנונימי
לדעתי, אל תרד לרמות נמוכות כאלה.
באותו הנושא: