6 תשובות
כן
אני תמיד ביטלתי בדקה ה90
אז יום לפני זה מעולה
שואל השאלה:
גם שזה ביום שבת בשעה שלוש?
לא,כי מבחינת המורה הוא מפסיד כי הוא לא יכול בחצי יום להתרגן על משהו.אבל בכל זאת אפשר לשלח הודעה היום בערב לשאול אותו אם זה בסדר?אולי זה יסתדר לו
שואל השאלה:
שלחתי לו עכשיו הודעה שאני מצטער שזה ביום שבת חושבים שהוא לא יכעס הוא משהו?
(תודה לעוזרים)