2 תשובות
אם את חייבת אז תבטלי הכל טוב
תכתבי שאת מתנצלת שזה בהתראה קצרה תראי שאת מבינה שזה קצת לא נעים אבל תבטלי
תכתבי שאת מתנצלת שזה בהתראה קצרה תראי שאת מבינה שזה קצת לא נעים אבל תבטלי
שואל השאלה:
פשוט מתפוצצת לי הבטן
פשוט מתפוצצת לי הבטן
אנונימית
באותו הנושא: