2 תשובות
אם את חייבת אז תבטלי הכל טוב
תכתבי שאת מתנצלת שזה בהתראה קצרה תראי שאת מבינה שזה קצת לא נעים אבל תבטלי
שואל השאלה:
פשוט מתפוצצת לי הבטן
אנונימית