43 תשובות
שואל השאלה:
בבית ספר
בבית ספר
אנונימי
אם זה חבורה גדולה כזו אז כי הם פשוט רוצים להיות במקום אחר בלעדייך ושלא תרגיש פתאום לא בנוח ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אין חבורה כל אחד איפה שבוא רוצה
אבל אין חבורה כל אחד איפה שבוא רוצה
אנונימי
שואל השאלה:
והחברים בכיתה שלי תמיד יושבים במקום אחר מאיפה שאני
והחברים בכיתה שלי תמיד יושבים במקום אחר מאיפה שאני
אנונימי
אז אולי הם לא רוצים להיות איתך פשוט?
איזו עוד סיבות יש
איזו עוד סיבות יש
אנונימית
שואל השאלה:
זה שולחן ענקק גם ובכל השולחן הענק לא היה אחד שישב בשולחן שהייתי בא
זה שולחן ענקק גם ובכל השולחן הענק לא היה אחד שישב בשולחן שהייתי בא
אנונימי
שואל השאלה:
שום בית ספר לא טוב לי
שום בית ספר לא טוב לי
אנונימי
יש לך חברים בבית ספר?
אולי תנסה להתחבר אלייהם?
אולי תנסה להתחבר אלייהם?
אנונימית
שואל השאלה:
הם בכיתה שלי אבל לא חברים שלי
הם בכיתה שלי אבל לא חברים שלי
אנונימי
כנראה לא רצו לשבת לידך, אבל זה פספוס שלהם.
תתחבר לאנשים אחרים בכיתה / בשכבה ולא לכאלה שלא רוצים להיות בחברתך, והכי חושב - אל תיקח את זה קשה וללב - הם לא שווים אותך.
אם תרצה לדבר - אני כאן :)
תתחבר לאנשים אחרים בכיתה / בשכבה ולא לכאלה שלא רוצים להיות בחברתך, והכי חושב - אל תיקח את זה קשה וללב - הם לא שווים אותך.
אם תרצה לדבר - אני כאן :)
^^תנסה להתחבר אלייהם:)
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מצליח לתקשר איתם אני לא רוצה וגם שמה אני צריך לעשות כדי ליתחבר עליהם לצאת איתם לכודרגל אני לא אוהב
אני לא מצליח לתקשר איתם אני לא רוצה וגם שמה אני צריך לעשות כדי ליתחבר עליהם לצאת איתם לכודרגל אני לא אוהב
אנונימי
^אז תתחבר לילדים אחרים בשכבה, לא חסרים ילדים:)
אנונימית
אל תנסה להתחבר איתם כי רואים שהם לא רוצים והם גם לא שווים את זה.
תתחבר עם אחרים בכיתה ובשכבה שלך.
תתחבר עם אחרים בכיתה ובשכבה שלך.
שואל השאלה:
אבל לא קשור הייתי כבר בשלוש בית ספר וזה לא הלך
אבל לא קשור הייתי כבר בשלוש בית ספר וזה לא הלך
אנונימי
^אז פשוט תשחרר.
אל תרדוף אחרי חברים, זה יגיע לבד בזמן והמקום המתאים.
אל תרדוף אחרי חברים, זה יגיע לבד בזמן והמקום המתאים.
אנונימית
שואל השאלה:
זה כבר הבית ספר השלישי שאני מנסה וכל בית ספר לא היה טוב
זה כבר הבית ספר השלישי שאני מנסה וכל בית ספר לא היה טוב
אנונימי
שואל השאלה:
איך זה יגיע לבד
איך זה יגיע לבד
אנונימי
^אל תדאג.
בסופו של דבר יהיו לך חברים שתאהב אותם והם יאהבו אותך!
סמוך על מה שאני אומרת, אתה לא תשאר לבד לנצח!!
בסופו של דבר יהיו לך חברים שתאהב אותם והם יאהבו אותך!
סמוך על מה שאני אומרת, אתה לא תשאר לבד לנצח!!
אנונימית
תתנתק מהטלפון, תיגש למורה ותגיד לה שאתה לא מוצא את עצמך מבחינה חברתית.
אולי היא תצרף אותך לאיזו חבורה בשביל לעשות עבודה או משהו וככה אתה תתחיל בקטן עם קצת אנשים ותצבור ביטחון.
אולי היא תצרף אותך לאיזו חבורה בשביל לעשות עבודה או משהו וככה אתה תתחיל בקטן עם קצת אנשים ותצבור ביטחון.
שואל השאלה:
אני ישאר לבד כבר שלוש שנים אין לי חברים
אני ישאר לבד כבר שלוש שנים אין לי חברים
אנונימי
שואל השאלה:
אני אומר להם תמיד והם מנסים ולא מצליחים
אני אומר להם תמיד והם מנסים ולא מצליחים
אנונימי
^רע לך ככה? תנסה לשנות.
אם לא מצאת חברים- כנראה לא חיפשת מספיק או לא השתדלת וניסית מספיק.
אם לא מצאת חברים- כנראה לא חיפשת מספיק או לא השתדלת וניסית מספיק.
אנונימית
שואל השאלה:
אבל שלושש שנין כבר אין ליי
אבל שלושש שנין כבר אין ליי
אנונימי
^שלוש שנים לא ניסית מספיק.
אם תנסה מספיק ובאמת תרצה למצוא חברים ברמה שיהיה לך מרץ מטורף אתה תצליח.
אם תנסה מספיק ובאמת תרצה למצוא חברים ברמה שיהיה לך מרץ מטורף אתה תצליח.
אנונימית
שואל השאלה:
ניסתי לדבר איתם לא הלך ניסתי לצאת קצת שיראו אותי וידברו איתי או משהו כזה ולא הלך
ניסתי לדבר איתם לא הלך ניסתי לצאת קצת שיראו אותי וידברו איתי או משהו כזה ולא הלך
אנונימי
^אז תנסה להתחבר לילדים מכיתות אחרות או אפילו משכבה אחרת.
אנונימית
שואל השאלה:
הם גדולים כבר ה לא ירצו ליתחבר אם מישהו בכיתה נמוכה
הם גדולים כבר ה לא ירצו ליתחבר אם מישהו בכיתה נמוכה
אנונימי
שואל השאלה:
לדבר ניסתי לצאת אם כולם לשחק וכלום לא עזר
לדבר ניסתי לצאת אם כולם לשחק וכלום לא עזר
אנונימי
^אמרתי לך, תנסה לדבר עם ילדים אחרים בשכבה שלך.
אתה כאילו שולל את כל האפשרויות בלי שניסית בכלל. אתה מבין למה אתה תקוע 3 שנים בלי חברים? בגלל זה
אתה כאילו שולל את כל האפשרויות בלי שניסית בכלל. אתה מבין למה אתה תקוע 3 שנים בלי חברים? בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
היום דיברתי אם מישהו יום אחר כך הוא מקלל אותי וגם ככה זה היה אם עוד מישהו מפא
היום דיברתי אם מישהו יום אחר כך הוא מקלל אותי וגם ככה זה היה אם עוד מישהו מפא
אנונימי
שואל השאלה:
ניסתי ואני יושן אם מישהו מהשיכבה שלי גם וזה לא עוזר
ניסתי ואני יושן אם מישהו מהשיכבה שלי גם וזה לא עוזר
אנונימי
שואל השאלה:
כי זה פנימיה
כי זה פנימיה
אנונימי
^אז תדבר עם מישהו אחר.
אנונימית
שואל השאלה:
אין בקושי כולם גדולים כבר ולא ירצו לדבר אם מישהו מכיתה נמוכה
אין בקושי כולם גדולים כבר ולא ירצו לדבר אם מישהו מכיתה נמוכה
אנונימי
שואל השאלה:
הבית ספר הזה גם לא טוב
הבית ספר הזה גם לא טוב
אנונימי
^אז תחפש מחוץ לבית ספר.
בחוגים/תנועות נוער
בחוגים/תנועות נוער
אנונימית
שואל השאלה:
אז לא יהיה לי חברים בבית ספר?^
אז לא יהיה לי חברים בבית ספר?^
אנונימי
^אם אתה בא כזו בשליליות ושולל כל אפשרות אז כן לא יהיו לך חברים בבית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
עדיף מהבית ספר
עדיף מהבית ספר
אנונימי
^אז יאללה תנסה את מה שאמרתי לך מבלי להיות שלילי
אנונימית
שואל השאלה:
מאיפה אני ימצא חברים שלא בבית ספר
מאיפה אני ימצא חברים שלא בבית ספר
אנונימי
^חוגים/תנועות נוער
אתה שואל שאלות שכבר עניתי עלייהן.
אתה שואל שאלות שכבר עניתי עלייהן.
אנונימית
באותו הנושא: