39 תשובות
כן אמא שלך טרחה בשביל להכין המעט שאת יכולה לעשות זה לשבת עד סוף הארוחה
אנונימי
שואל השאלה:
אחי אני לא כל כך מאמינה בזה.. אז עדיף לא לעשות אם אני לא מתכוונת לזה
אחי אני לא כל כך מאמינה בזה.. אז עדיף לא לעשות אם אני לא מתכוונת לזה
אנונימית
אני אומרת תשבי, ותהיי קצת עם המשפחה שלך.
תדברו, תשתפו דברים ובלה בלה בלה...
רעבה או לא מקסימום לא תאכלי אבל לפחות תשבי איתם
תדברו, תשתפו דברים ובלה בלה בלה...
רעבה או לא מקסימום לא תאכלי אבל לפחות תשבי איתם
אנונימית
זה תלוי איך את מתנהגת לזה.. אני הייתי מעדיף להיות קצת בשולחן עם ההורים,כי זה נעים כלפי הורים וגם מכבד, ואחר כך אחרי כמה דקות ללכת במקרה ואת רוצה (טוב לא אחרי כמה שניות,חחח) , ולא ללכת ישר.
לפחות תהיי עם הקרובים אלייך
העיקר שהיית בקידוש.
לדעתי כן, כי אחד ההורים שלך (או שניהם) מאוד השקיע בארוחה הזו וזה גם זמן משפחתי
ברור שאל תאכלי אם את לא רעבה, אבל אם תישארי יהיה נחמד
ברור שאל תאכלי אם את לא רעבה, אבל אם תישארי יהיה נחמד
לא.
בתור אחת שזה ממש לא מעניין אותה , כן יש בזה זלזול באיזה מקום
שואל השאלה:
כן אני אוכלת לחם של הקידוש
כן אני אוכלת לחם של הקידוש
אנונימית
שואל השאלה:
^^אני לא רוצה להיות מעצבנת אבל הם קונים אוכל ואני מסדרת את השולחן
^^אני לא רוצה להיות מעצבנת אבל הם קונים אוכל ואני מסדרת את השולחן
אנונימית
את לא מעצבנת, פשוט כזה לא יודע הורים עובדים כל כך קשה כל השבוע ואנחנו עם הצרות שלנו והבעיות שלנו מעמיסים עליהם אז לשבת בשולחן בשביל זמן איכות איתם גם אם את לא אוכלת זה המעט שאפשר לעשות.
שואל השאלה:
^^תראי אני יושבת איתם לאיזה 5 דקות אוכלת קצת לחם וסלט..
^^תראי אני יושבת איתם לאיזה 5 דקות אוכלת קצת לחם וסלט..
אנונימית
את לא חייבת לאכול אם את לא רעבה אבל הם עבדו קשה כל השבוע בשביל שיהיה כסף ודאגו לך ועשו בשבילך הרבה.
לשבת איתם בשולחן זה ממש כלום לעומת מה שהם עושים בשבילך.
לשבת איתם בשולחן זה ממש כלום לעומת מה שהם עושים בשבילך.
לדעתי זה זלזול בקטע של להתרחק מהנשפחה את לא חייבת לאכול זכותך אבל לפחות תישארי איתם תעבירי איתם תארוחה
לא, זו בחירה אישית.
כזה יפריע לך אבל לשבת עם המשפחה שלך ולשתות/לאכול סלטים או משהו בקטנה כדי להראות שאת מעריכה את העשייה או לפחות למנוע וויכוחים? אני גם לא מאמין ולא שם כיפה בשישי אבל היא טרחה והכינה אז לפחות אשב כי זו המטרה של הארוחה, קירוב.
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי עוד הרבה דברים להגיד בנושא הזה
אבל אני יהיה מעצבנת
יש לי עוד הרבה דברים להגיד בנושא הזה
אבל אני יהיה מעצבנת
אנונימית
שואל השאלה:
כן ברור יש לי 2
כן ברור יש לי 2
אנונימית
כן
זה לא זלזול לדעתי את לא חייבת אפחד לא יכעס אלייך ביגללזה
לא לאכול זה סבבה
אבל אני הייתי נשארת קצת להיות עם כולם ואולי אחר כך אם באלי ללכת הייתי הולכת לחדר
אבל אני הייתי נשארת קצת להיות עם כולם ואולי אחר כך אם באלי ללכת הייתי הולכת לחדר
אם את יושבת בשולחן זה בסדר עם לא תאכלי, זה לא זלזול, אבל אם מתחיל באמת לשעמם לך תגידי שאת הולכת לחדר ותלכי את לא חייבת להישאר
לא זה לא יפה...
סבתא/אמא טרחה והכינה ומין הסתם שתשבי ותכאלי
סבתא/אמא טרחה והכינה ומין הסתם שתשבי ותכאלי
אני חושב שזה זלזול מבחינה שההורים שלך עמלו להכין אוכל ולסדר שולחן, כל השבוע הם עבדו מאוד קשה בארוחת שישי זה גם זמן איכותי.
לשבת איתם ולא לאכול זה בסדר אבל לא לשבת בכלל זה לא
זה זלזול ...
כאילו בואי , אמא שלך הכינה וטרחה ואת יושבת ומחכה לעוף לחדר
דמייני את זה מנקודת מבט שלה
כאילו בואי , אמא שלך הכינה וטרחה ואת יושבת ומחכה לעוף לחדר
דמייני את זה מנקודת מבט שלה
ממש לא זלזול זכותך לא לאכול ולא לשבת איתם .
לא, אין קשר
שואל השאלה:
^^^תגידי לי מה אני נראת לך? "מחכה לעוף לחדר"
אם אני לא יושבת בשולחן זה בגלל שאני לא *רעבה* לא בגלל שאני מחכה לאוכל לחדר נו באמת
נראלך שאני מסוגלת לעשות את זה מה יש לך
^^^תגידי לי מה אני נראת לך? "מחכה לעוף לחדר"
אם אני לא יושבת בשולחן זה בגלל שאני לא *רעבה* לא בגלל שאני מחכה לאוכל לחדר נו באמת
נראלך שאני מסוגלת לעשות את זה מה יש לך
אנונימית
כן, זה זלזול
זכותך המלא לא לאכול בשולחן שישי אם את לא רעבה
לדעתי לא. שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה
לא
וזה בדיוק מה שאני עושה
אף אחד לא באמת יכול להגיד לי מה לעשות
וזה בדיוק מה שאני עושה
אף אחד לא באמת יכול להגיד לי מה לעשות
אם את נשארת לקידוש אז לדעתי זה בסדר למרות שאפשר להאשר קצת אחרי גם אם לא אוכלים
לא
באותו הנושא: