9 תשובות
זה נוח אבל מבאס לנקות אחר כך
בסדר חוץ ממאכלים שהגרגירים שלהם נשפכים לכל מקום
אנונימי
זה סבבה לדעתי,
אבל החלק שמנקים מבאס.
אבל החלק שמנקים מבאס.
הכי נוח הכי טוב
אני אוכלת איפה שבא לי לפעמים בסלון לפעמים בשולחן או שאני אוכלת גם בחדר שלי היום אכלתי במטבח
הכי טוב
כע
כן הכי כיף
לנקות זה מבאס בכל שולחן אבל בסלון האכילה מהנה
באותו הנושא: