6 תשובות
הכול בראש
תקשיבי אני הייתי צריכה לעשות 2 דקות פלאנק, באותו הרגע לא אכפת לך מכלום הכי חשוב זה לקבל מאה. אל תחשבי על הזמן, תחשבי על דברים אחרים-למשל מה תאכלי אחהצ, או שאפילו תדמייני לעצמך שאם את נופלת את נופלת על קוצים או שהחולצה שלך תתלכלך. אני בטעות באתי בלבן ואם הייתי נופלת החולצה הייתה מתלכלכת ;) יש לי חתולה וחברות שלי צעקו שאם אני אפול אז זה יהי על החתולה שלי אז זה גם מדרבן.
הכי חשוב זה לא לחשוב על כמה זמן נשאר.
כמה זמן את צריכה לעשות פלאנק?
אה ואי 3 דקות זה מלא ומוגזם ממש
בהצלחה ומקווה שאני אעזור לך
וחשוב שאם זה בבוקר אז תשתדלי לא לאכול או לשתות כי זה מקשה
הכל בראש
שאת עושה פלאנק אל תחשבי על כמה שזה קשה תחשבי דברים חיוביים ותתרכזי בהם ולפני שתשימי לב יעבור כבר הזמן
שואל השאלה:
אני צריכה לעשות 3 דקות פלאנק (ובינתיים אני לא מצליחה יותר מדקה) אבל תודה על העצה:)
אנונימית
דקה זה מעולה לא הצלחתי פעם לעשות 30 שניות ודקה זה ממש סבבה פשוט ביחס לשלוש זה ככה ככה
אל תחשבי על הזמן בכלל. וגם אל תשאלי, תבקשי שחברות שלך יעודדו אותך וידרבנו אותך ;))