10 תשובות
אני בן 14 התחלתי כושר קרבי לפני שבועיים
אני בא אישית מכנס קצר חולצה קצרה ואני שם בתיק ביגוד ארוך (מכנסיים ארוכים ג'קט/סוודר) אחרי אימון חייבים לשים ביגוד ארוך באימון עצמו נהיה חם ממש
אגב תשאלי שאלות אל תפחדי בפעם הראשונה שלי התביישתי אבל עם הזמן נפתחתי
בטוח שיהיה שם חברה נחמדים וחמודים שיעזרו לך
שואל השאלה:
כן המאמן אמר לי להביא בתיק ביגוד ארוך להחלפה אבל לא הבנתי אחרי שאני מחליפה ממשיכים אימון אחר או שמסכמים את האימון וכזה?
אנונימית
כשאתה מסיים אימון אתה שם ביגוד חם והולך לסיכום
אני נגיד בהתחלה עם ג'קט ואז אחרי חימום אני מוריד ובסיכום אני שם בחזרה. כבר המאמן יגיד לך מתי לשים
שואל השאלה:
עשיתם כבר אימון עם שקי חול והכל?
אני כן בכושר יחסית כי אני בחדכ כבר שנתיים וקצת אבל זה בעיקר מבחינת כוח מבחינה של אירובי וכל זה אין לי ככ ניסיון אבל איך זה הולך שם באימון של השקי חול
אנונימית
לנו יש אלונקה ושמים עליה שקי חול
ויש עוד שני בחורים שסוחבים שק חול כל אחד
הם עושים ספרינטים רצים עם האלונקה והשקי חול
זוחלים זה ממש אינטנסיבי אבל אם את מרגישה קושי ממש חשוב להסביר למאמן שידע מה לתת לך
בהצלחה מומלץ טייץ ארוך חולצה קצרה וג'קט
לדעתי טייץ ארוך שאת לא ככ אוהבת ככה שתראי מה המצב ותדעי לפעמים הבאות