4 תשובות
אל תדאגי.
גם אם לא תהיי הכי בכושר,זאת פעם ראשונה שלך, כולם היו בזה ואין צורך להילחץ
אם תתמידי(מקווה שכן) יהיו תוצאות.
בהצלחה :-)
זה ממש טוב, לאט לאט מתחברים ובאמת שזה לא נורא זה אפילו עוזר להיות במקום כזה, האנשים באים עם אותה מטרה ולא אמור להיות לך לא נעים או משהו כזה
שואל השאלה:
הייתי עכשיו באימון ובאמת לא הייתי ברמה של כולם שם אבל כולם חיבדו את זה וניסו לעזור לי להגיע ל100% שלי ואני פשוט בעננים
אנונימית
אל תפחדי, אני בטוחה שאת לא במצב גרוע כלכך, וזה בסדר גמור ולגיטימי לא לבוא מושלמים בכושר, כולם ככה בהתחלה ולשם זה האימונים נועדו