5 תשובות
זה מהמם ממש אהבתי ואני מאוד מזדהה עם זה וגם לי היה את הדיון הזה בתוך הראש
אולי זה נראה לך טבעי כי אתה לא רואה מה עובר להם בראש
מזכיר לי את השירים של סתיו קצין
משעמם לך