5 תשובות
שואל השאלה:
ברור ברור אני לא אשלח את זה לעולם סתם רשמתי את מה שאני מרגישה
אנונימית
לא ממש התחברתי אבל זה נחמד
שמעי חיים רק פעם אחת . לכי ותגידי לו מה את מרגישה
זה כתוב מושלם אבל עצה שלי אל תשלחי את זה למישהו שאת אוהבת ולא אוהב אותך בחזרה את סתם תקשי עליו ותיפגעי עוד יותר
אנונימית
זה מהמם וגם כתוב ממש יפה