19 תשובות
אין מה לעשות או שאני ארזה או שמישהו יאהב אותי ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל להתמודד עם החוסר צדק הזה לא מכאיב קצת בלב?
אבל להתמודד עם החוסר צדק הזה לא מכאיב קצת בלב?
אנונימי
למצוא מישהו שלא מסתכל רק על החיצוניות אלא מתעניין במה שיש בפנים :)
שואל השאלה:
כמה זה קשה למצוא אחד כזה?
והאם יש הבדל בין מימדי ההשמנה?
כמה זה קשה למצוא אחד כזה?
והאם יש הבדל בין מימדי ההשמנה?
אנונימי
זה לא חוסר צדק זה סטנדרטים וטעם.
זה קשה למצוא אחד שלא מסתכל על הבחוץ, וזה מבאס את החיים, לי אישית זה מציק ואני לא יודעת איך אני מתמודדת עם זה
שואל השאלה:
^תוכלי לשתף קצת יותר?
כי אם זו את בתמונה, את לא נראית שמנה בכלל
^תוכלי לשתף קצת יותר?
כי אם זו את בתמונה, את לא נראית שמנה בכלל
אנונימי
היום בנים כניראה לא כולם רוצים רזות, דוגמניות וזה מבאס כי לא לכולם יש גוף כמו נועה, או אנה זק, לפעמים זה גם מוריד את הביטחון שאת מסתובבת עם חברה שיותר רזה מימך ואתן עוברות ליד חבורה של בנים אז בטוח הם יסתכלו על הרזה יותר,
כן זאת אני בתמונה, תודה, זה אחרי כמה אימונים בכול זאת צריך כושר
כן זאת אני בתמונה, תודה, זה אחרי כמה אימונים בכול זאת צריך כושר
או שפשוט מתאמנות ומשנות את החיים שלכן
^
'פשוט' עלק.
'פשוט' עלק.
אני שיניתי את החיים שלי והמצב שלי היה הרבה יותר קשה
אז כן זה פשוט
טיפה פחות קלוריות ויומיים חדר כושר זה משהו
אתה זה אתה, אנשים אחרים זה אנשים אחרים.
מה שלך פשוט לא אומר שלכולם זה גם פשוט :)
מה שלך פשוט לא אומר שלכולם זה גם פשוט :)
זה לא היה פשוט:) זה היה קשה וכרוך בהרבה סבל ולדחוף אוכל ולקום ולצאת לחדר כושר ולדחוף את המשקל הזה להתחיל בקטן מה שכן העיקר להתחיל במקום להישאר עם הבעיה גם אם זה הליכה של רבע שעה
אז להתחיל בקטן
כשמנה מאוד (יחסית לגיל שלי) אני יכולה להגיד שיש כמות מכובדת של מי שמתחיל איתי. לא עכשיו מלא אבל כן יש
אנונימית
לא תירוץ
שואל השאלה:
^^מה זה הגיל שלך?
^^מה זה הגיל שלך?
אנונימי
באותו הנושא: