8 תשובות
כן
אנונימית
כן כלב
חחח רק פעם אחת
אבל זה בצחוק כזה...
כןן גם אני קוראת לו
אבל הכל בצחוק
כן בצחוק חחח ואני מחזירה לו כמובם
כן, אבל לא בצחוק אני באמת שמנה.
דובה למה שמנה
יש לי אחות קטנה והיא קוראת לי כל הזמן ככה וגם אני לה, הכל בצחוק, היא סתם אוהבת להקניט אנשים, אנחנו פשוט עושות צחוקים כמו בנות קוראות אחת חשניה מכוערת