3 תשובות
אני לא יהיה עם בן אדם שמוריד אותך במקום לעזור לך להתקדם ולאהוב את עצמך.
הקשר הזה לא יעשה לך טוב בשום צורה
אנונימית
אם הוא אמר את זה בצחוק אז אני ארשום לו אאוץ או משהו כזה ואם הוא רציני אז אני אסביר לו שזה לא היה במקום אבל לא צריך להיפרד בכל זאת אני אוהבת אותו
שלכן*