11 תשובות
לא רואים תקישור וגם זה בסדר להתחפש בכל גיל הפדיחה היא מה התחפושת
כמעט כולם מתחפשים למה פדיחה תעשי מה שבא לך
בכלל לא
וואט ד זה לא מה שציפיתי למצוא בתחפושת


ולשאלה: כן אבל כאילו זה ספציפית לא נראה כל כך קשור נראלי? בקיצור אני מתחפש השנה לקונוס כנראה אז אל תדאגי זה לא פאדיחה ( ט')
אנונימי
אם זה משהו לצחוקים אז לא
אנונימי
אחותי זה הגיל להתחפש ולהנות מזה אל תחשבי בכלל על פדיחה
ממש לא זה יותר מידי סקסיסטי
לא, כל הקטע של פורים זה שמתחפשים-
ויואו שנה שעברה חברה שלי התחפשה בול לזה חח (היינו בח')
^מה? איך זה קשור אליי? חח- זה גם לא כאילו היא מתחפשת פה גם ככה-
יש פה יותר מדי פדופיל*ה^
אנונימי