16 תשובות
לא אחות תהני
ממש לא
לא, אף פעם לא פדיחה להתחפש.
אני 23 ומתחפשת.
ממש לא
אנונימית
תלוי למה, אנשים.
בגיל 20 את צריכה להיות מקורית, או שונה, או מושקעת במיוחד.
מה פתאום!
^^
אז את תסתובבי ברחוב ככלה? ליצן? מלכה? נסיכה?
מהה לאא
הכי שווה להתחפש, רק המאגניבים מתחפשים;)
לא
ממש לאא
ממש לא זה מגניב בכל גיל
לא לא ולא
ממש לא
אימא שלי בת 50 ועדיין מתחפשת