30 תשובות
כן
כן
זה פאדיחה.
תבקש בנימוס להתחפש לתחפושת אחרת.
זה פאדיחה.
תבקש בנימוס להתחפש לתחפושת אחרת.
שואל השאלה:
באמת?
באמת?
אנונימי
זה לא פאדיחה. הכל טוב יש כאלה שיותר מפדחים
לדעתי אם תתחפשו לחתן כלה זה יהיה מגניב, פחות אהבתי את הרעיון שלהחליף מגדר.
לא זה דווקא יכול להיות ממש מצחיק
שואל השאלה:
להסכים?
להסכים?
אנונימי
פדיחה בשבילה, אבל אם היא זורמת לזה, מה אכפת לך? ;)
תסכימי, רעיון מקורי ומשעשע.
תסכימי, רעיון מקורי ומשעשע.
שואל השאלה:
למה בשבילה?
למה בשבילה?
אנונימי
זה לא בושה בקיצר זה אחלה תהנו
בפורים אף אחד לא שופט אותך, אתה יכול להתחפש למה שרק תרצה ולעשות כמה שטויות שתרצה, אנשים כאן יאמרו לך שזה פאדיחה אבל במציאות אף אחד לא יחשוב על זה.
לדעתי זה מצחיק ולא פאדיחה בכלל
אהה שיט, אתה בן.
אז זה קצת מפדח, אבל יש כאלה שלא אכפת להם, כמו לחברה שלך.
אם אתה לא רוצה את זה, תסביר לה.
אז זה קצת מפדח, אבל יש כאלה שלא אכפת להם, כמו לחברה שלך.
אם אתה לא רוצה את זה, תסביר לה.
שואל השאלה:
איך להתחפש לזה?
איך להתחפש לזה?
אנונימי
זה כל הקטע בפורים! החג הזה קיים בשביל להתחפש לדברים מפדחים ומצחיקים! אם אני הייתי רואה תחפושת כזאת הייתי חושבת שזה מגניב
זה יכול להיות חמוד, לא מפדח..
מצחיק כזה בעיניי;)
תסכים אם אתה אוהב את זה..
מצחיק כזה בעיניי;)
תסכים אם אתה אוהב את זה..
שואל השאלה:
מה צריך בשביל זה?
מה צריך בשביל זה?
אנונימי
לתחפושת? אם כן, אתה צריך ללבוש שמלה לבנה ואת הנזם של הכלה(או איך שלא קוראים לדבר הזה שיש לכלות על הראש שמכסה להן את הפנים) ושהיא תלבש טוקסידו או חליפה של בנים, לא צריך יותר מזה, אולי גם שיהיה לך זר פרחים והיא תחזיק קופסה קטנה של הטבעות נישואין
שואל השאלה:
אני מפחד שהיא מגזימה היא רוצה שאני אעשה שעווה וציפורניים ואיפור
היא רוצה שמחר נלך למדוד שמלה ונעליים
אני מפחד שהיא מגזימה היא רוצה שאני אעשה שעווה וציפורניים ואיפור
היא רוצה שמחר נלך למדוד שמלה ונעליים
אנונימי
חחח אל תעשה שעווה, זה כבר ממש מוגזם.... בנוגע לאיפור ולציפורניים זה יכול להיות מגניב, אבל אם אתה לא רוצה איפור פשוט תגיד לה(:
שואל השאלה:
אין לי בעיה לעשות אם זה לא מוגזם
אין לי בעיה לעשות אם זה לא מוגזם
אנונימי
שואל השאלה:
איזה ציפורניים לעשות?
איזה ציפורניים לעשות?
אנונימי
פשוט תצבע את הציפורניים בלק לבן, או כל צבע אחר שבא לך
שואל השאלה:
זה נוח ציפורניים ארוכות?
זה נוח ציפורניים ארוכות?
אנונימי
בתור בת... ממש לא! אבל אתה באמת מדביק ציפורניים בשביל פורים? איזה השקעה חח
אבל אתה תתרגל לציפורניים אחרי איזה שעה או אפילו פחות
שואל השאלה:
חברה שלי שאומרת שזה כיף כל הדברים שבנות עושות זה נכון?
חברה שלי שאומרת שזה כיף כל הדברים שבנות עושות זה נכון?
אנונימי
חח תלוי איזה דברים
שואל השאלה:
איזה דברים הם כיפיים?
איזה דברים הם כיפיים?
אנונימי
לקבל את המחאות על כל הסבל שאנחנו עוברות
אנונימית
באותו הנושא: