4 תשובות
וואי לא בסדר שלה בכלל לדעתי היא חייבת לקבל אותך בראשון אין לך מה לדאוג
לא הייתי משלמת אם זאת התוצאה מלכתחילה..
כן שלחי לה עוד הודעה במוצש
תשאלי שוב במוצש