8 תשובות
גם אני ככה
מספיק טלוויזיה להיום
גם אני ככה זה בסדר ואת לא ערפד
אנונימית
הספאם 6/10 לא רע
את חדשה פה יש לך עוד הרבה מה ללמוד והרבה להשתפר, ראיתי מושקעים יותר אבל סה"כ נחמד
אממ, מעניין אבל כנראה את לא ערפד
לא פשוט ראית יותר מידי סדרות ערפדים
לכי לד"ר לערפדים, דיברתי איתו הוא עזר לי
כנראה שיש לך חוסר בברזל..