8 תשובות
מוציאה פטור
גם לי יש אבל עבר לי בת כמה את דרך אגב?
אנונימי
עצה שלי אליך פשוט תסתובבי עם האנשים הנכונים וזה יעבור עם הזמן לפחות ככה זה היה אצלי
אנונימי
עדיף שתעשי פטור ואולי תנסי שירות לאומי
שואל השאלה:
איך משיגים פטור?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה עזרת לי מאוד
אנונימית
להוציא פטור זה לוותר על החלומות שלך, ניסית? תנסי, את לא אוהבת? תעשי משהו אחר
היי אנונימית, שיתפת בחששות שיש לך לקראת הצבא, על רקע החרדה החברתית וחוסר הביטחון והעצמי שאיתם את מתמודדת. בת כמה את?
שאלת מה אפשר לעשות, בואי ננסה לחשוב על זה יחד... קוראים לי נופר ואני מתנדבת בתכנית של עמותת עלם שמלווה בני נוער וצעירים ברשת. אני מזמינה אותך לכתוב לי (אפשר גם באנונימיות) יותר עלייך ועל החששות שלך, אשמח להוות אוזן קשבת. את יכולה לכתוב לי פה בהודעות אישיות, או לשלוח הודעה באחת מהדרכים הבאות: לאינסטגרם או לטיק טוק בפרופיל elem.digital; למייל [email protected]. אפשרות נוספת היא להיכנס לצ'אט שלנו דרך הווטסאפ בקישור המצורף או דרך האתר www.yelem.org.il, שם אפשר לדבר עם אחד התומכים שלנו.

מחכה לך,
נופר מעלם דיגיטל