7 תשובות
70 זה טוב
אנונימי
קיבלתי 40 הכל טוב
אנונימי
קיבלתי 50
זה מטורף!!
זה מטורף!!
דפר זה לא קשור ללמידה, זה קליטה מהירה דפר 70 זה מטורף, יש לי דפר 60 וגם עם 60 אפילו מגיעים למקומות טובים אל תתבאסי מ70 את יכולה להגיע כמעט לכל מה שתרצי שם עם הפרופיל המתאים וציוני יום המאה
מה הבעיה? זה ציון טוב
קיבלתי 40.
שואל השאלה:
אני ציפיתי ליותר מעצמי, גם שני האחים שלי תמיד היו יותר טובים ממני בלימודים ודברים ורציתי להראות כזה שגם אני יכולה, לא שזה מפריע להורים שלי או משהו, פשוט להרגשה הכללית שלי אבל תודה לכול מי שענה בכל מקרה ממש מעריכה!!
אני ציפיתי ליותר מעצמי, גם שני האחים שלי תמיד היו יותר טובים ממני בלימודים ודברים ורציתי להראות כזה שגם אני יכולה, לא שזה מפריע להורים שלי או משהו, פשוט להרגשה הכללית שלי אבל תודה לכול מי שענה בכל מקרה ממש מעריכה!!
אנונימית
באותו הנושא: