8 תשובות
אין לך מה להרגיש רע. אם את לא שואפת לתפקיד שדורש דפ"ר 60 70 או 80 אין לך מה להתבאס על עצמך, ובטח שלא לומר לאנשים שקיבלת 60.
תקשיבי לי זה סתם מבחן שלא אומר שום דבר.
שואל השאלה:
אבל אני כן רוצה תפקיד טוב ( כמו לצאת לקצונה) ועכשיו דלתות נסגרות לי
אנונימית
בשביל קצונה את צריכה דפ"ר של מינימום 50 וקב"א 52. אם לאחרונה רק עשית את הבחינה את יכולה לערר ותקבלי זימון חדש לדעתי. אבל מותר לערער רק פעם אחת והציון האחרון לוקח אז תלמדי ממש טוב לבחינה ואם את מעוניין יש גם קורסים שאפשר לרכוש באינטרנט
זה מעל הממוצע
אז אל תעני 60 אין במה להתבייש. יותר מביך שמישהו מרגיש את הצורך לשקר מאשר להודות שקיבל ציון כמו 50,40
אנונימי
,, ^
אתה אומר פה ממש דברים לא נכונים
א. קבא כבר לא קיים יותר הוא התבטל
ב. והקטע של לערער פעם אחת על הדפר ממש לא נגון היא יכולה לערער אבל הסיכויים שיתנו לה זה אחד ל-
ובדרך כלל לא נותנים לעשות שנית את הדפר הסיכויים הם קלושים

ולשואלת השאלה הכל וןב דפר 50 זה מה שבדרך כלל הרוב מקבלים זה הממוצע זה לא אומר עלייך כלום אם את חכמה או לא גם אני הייתי ככה שקיבלתי דפר 60 הייתי במחשבה של יכולתי יותר וזה באסה והכל אבל בסופו של דבר זה לא אומר עלייך כלום
ואם שואלים אותך
א. את יכולה לא לענות אף אחד לא צריך לדעת ולא מכריח
ב. אם זה עושה לך טוב יותר בהרגשה להגיד שקיבלת דפר אחר אז תעשי את זה בטח מי שישאל גם ככה ישכח אחרי כמה דקות
אנונימית
ובנוגע לקצונה אני לא יודעת בדיוק מאיזה דפר מתאים לקצונה אבל נראלי 50 מתאים גם אני לא בטוחה תבדקי את זה בגוגל
וגם אם זה לא מתאים לקצונה כשתיהיה בצבא ותחליטי שאת עדיין רוצה ברמות קצונה כבר יעזרו לך שם שתהיי בתוך המערכת ויכול להיות שיתנו לך להיבחן לדפר עוד פעם
אנונימית
הבנתי. אני לא יודע איך זה עובד, ככה זה היה בתקופה שאני עשיתי צו ראשון ואלה היו התנאים למתאם קצונה מינימלי