4 תשובות
אני עברתי את הראיון ועשיתי את שלב המאבחנת ב-5.12. כל המידע שיש לי על המסלול הוא מהראיון שהסבירו לי אז אני מניחה שאני לא יודעת יותר ממך. עדיין מנסה לגבש דעה על המסלול.
אנונימית
שואל השאלה:
ג'רי החתול מתי עשית את הראיון הראשון ומתי קיבלת תשובות
אנונימית
סליחה על התגובה המאוחרת, אם אני זוכרת נכון, עשיתי את הראיון ב13.9 וקיבלתי תשובה בערך חודשיים וקצת אחרי.
אנונימית
זה מסלול סייבר במרחב הספקטרום