6 תשובות
מתי הודיעו לך שעברת את השלב הראשון?
מתי עשית את במבחנים?
המבחני מצב מסווגים ולא יהיה כלום באינטרנט, אסור להעביר הלאה את המידע
סך הכל ממש ממש נחמד
שואל השאלה:
עשיתי לפני כמעט חודשיים (סוף נובמבר) החזירו לי תשובה אתמול
מתי עשית את המבחנים הראשוניים וכמה זמן לקח להם להחזיר לך תשובה?
אני שואלת כי עשיתי לפני חודשיים את המיון ולא קיבלתי עדיין תשובה
שואל השאלה:
היום התקשרו אלי ואמרו לי שזומתי למבחני מצב במסלול אעמ