6 תשובות
שואל השאלה:
ומסלול דלתא באקדמיזציה**
התבלבלתי...
אנונימית
את בטוחה שהלוחמת דלתא לא קשור לשחקים? כי הזכירו שם את המילה שחקים לדעתי
שואל השאלה:
לוחמת דלתא, לא לוחמת שחקים**
אנונימית
שואל השאלה:
המיון שלי לשחקים היה ב7.8. לא מצאתי כלום באינטרנט - יש תפקיד בשם לוחמת שחקים (שזה לא קשור) וגם מסלול שחקים באקדמיזציה, שזה בכלל מסלול לתלמידים שלומדים תואר ראשון, ואני לא לומדת תואר ראשון אז אני חושבת שזה לא קשור.
אנונימית
היי מתי היה המיון שלך לשחקים? אין לי מושג לגבי מסלול דלתא, סליחה.. לא רשום כלום באינטרנט?
דלתא בעבר היה מסלול אקדמיזציה ועכשיו הפכו אותו לקורס של שחקים, מסלול מטורף שעוסק בcyber over rf שזה תחום מעניין בטירוף ומבצעי