3 תשובות
אבחון, פסיכולוגית פעם בשבוע.
במקרה שלי זה קצת שונה כי אני בוחר להתמודד בלי כדורים ויש לי רק כדורים טבעיים חזקים שאני לוקח רק ברגעים שאני ממש חייב וצריך.
thv
היו לי כל מיני פחדים
הלכתי לפסיכולוגית דרך קופת חולים פעם בשבוע
היא עזרה לי
בלי טיפול תרופתי
ואני מאמינה כל עוד אפשר בלי תרופה הכי טוב
זה עניין של התרגול בחרדה שהפסיכולוגית שלי נתנה בעבר ואמרה לי כשהיו איתה פגישות
היום אני בלי
כן אם לא מתרגלים להיחשף לחרדה זה יכול לחזור קצת אחורה
אבל כן יודעת איך להתמודד עם זה , יש את הכלים לזה
אנונימית
לחברה שלי יש והיא הולכת לפסיכולוגית, היא מסבירה לה בעיקר על ממה זה נובע ויש לה כל מיני תרגילים...תנסי ללכת