3 תשובות
אבחון, פסיכולוגית פעם בשבוע.
במקרה שלי זה קצת שונה כי אני בוחר להתמודד בלי כדורים ויש לי רק כדורים טבעיים חזקים שאני לוקח רק ברגעים שאני ממש חייב וצריך.
במקרה שלי זה קצת שונה כי אני בוחר להתמודד בלי כדורים ויש לי רק כדורים טבעיים חזקים שאני לוקח רק ברגעים שאני ממש חייב וצריך.
היו לי כל מיני פחדים
הלכתי לפסיכולוגית דרך קופת חולים פעם בשבוע
היא עזרה לי
בלי טיפול תרופתי
ואני מאמינה כל עוד אפשר בלי תרופה הכי טוב
זה עניין של התרגול בחרדה שהפסיכולוגית שלי נתנה בעבר ואמרה לי כשהיו איתה פגישות
היום אני בלי
כן אם לא מתרגלים להיחשף לחרדה זה יכול לחזור קצת אחורה
אבל כן יודעת איך להתמודד עם זה , יש את הכלים לזה
הלכתי לפסיכולוגית דרך קופת חולים פעם בשבוע
היא עזרה לי
בלי טיפול תרופתי
ואני מאמינה כל עוד אפשר בלי תרופה הכי טוב
זה עניין של התרגול בחרדה שהפסיכולוגית שלי נתנה בעבר ואמרה לי כשהיו איתה פגישות
היום אני בלי
כן אם לא מתרגלים להיחשף לחרדה זה יכול לחזור קצת אחורה
אבל כן יודעת איך להתמודד עם זה , יש את הכלים לזה
אנונימית
לחברה שלי יש והיא הולכת לפסיכולוגית, היא מסבירה לה בעיקר על ממה זה נובע ויש לה כל מיני תרגילים...תנסי ללכת
באותו הנושא: