6 תשובות
אולי כדי שתשיגי חבר מחברים לעט או אפילו במציאות.
תנסי מקומות חדשים, נגיד תנועות נוער, חוגים עם עוד אנשים, קאנטרי-קלאב. דברים כאלה. אפילו מחויבויות בב"יהס. או שתנסי להתחבר לבנים במקום לבנות (:
שואל השאלה:
הבעיה שרק כשאני אתגייס עוד מעט.. כי עכשיו הפסקתי לצאת עם אנשים ואיך יש לי כבר דרך להכיר?
הבעיה שרק כשאני אתגייס עוד מעט.. כי עכשיו הפסקתי לצאת עם אנשים ואיך יש לי כבר דרך להכיר?
תנסי למצוא מישהו שכן אכפת לו ממך, תתעודי, תשמעי מוזיקה, תעשי ספורט, ואל תתני לרגשות הבדידות לנצח אותך
דברי איתי ;)
היי אולי זה מאוחר מדי אבל ראיתי את השאלה שלך ואני ישמח להכיר ולהפיג לך את הבדידות
באותו הנושא: