10 תשובות
זה ממש גרוע שאת חושבת ש 99% מהאנשים הולכים לאוניברסיטה
בכל בשאלה הזאת יש דבר מוזר, 99% מהאנשים הולכים לאוניברסיטה????
לא נראה לי
לא נראה לי
שואל השאלה:
לא יודעת כאילו כמו הרוב
אוף אני רואה סרטונים על התפתחות אישית
ואמרו משהו כזה
לא יודעת כאילו כמו הרוב
אוף אני רואה סרטונים על התפתחות אישית
ואמרו משהו כזה
אנונימית
^ קואוצ'רים אוהבים להגיד את זה כדי להצדיק את העובדה שהם לא עשו תואר ובמקום זה פתחו פודקסט שכל מטרתו לשכנע אחרים שהם הצליחו בחיים.
במציאות, תואר בממוצע מוביל לשכר גבוה יותר בשוק. במיוחד אם את נהנית מלעשןת תואר כרגע, אין סיבה שתתחרטי על זה.
במציאות, תואר בממוצע מוביל לשכר גבוה יותר בשוק. במיוחד אם את נהנית מלעשןת תואר כרגע, אין סיבה שתתחרטי על זה.
הסרטונים שאת רואה זה בטח של ליבנת וכאלה שרק מבלבלים בשכל.
אומרת לך בתור בן אדם שלא בדיוק מתאים למסגרות, אחידות או "למסלול המקובל"- תואר יכול לתת ולפתוח לך הזדמנויות, שכן גם לא תמיד בהכרח תעסוקתיות.
וגם יכול להיות שזה "לא יתן כלום" או יותר נכון- את מה שציפית.. ולכן, צריך לעשות את המחקר והבדיקות של מה המטרות והציפיות שלך, וכיצד אפשר להגיע אליהן. לא ישר לקפוץ על תואר כלשהו בשביל "לסמן וי".. גם לא תמיד בקריירה חייב איזשהי תעודה אקדמית.
כל אחד במסלול שלו ומה שמתאים לו.
השכלה אקדמאית היא משהו שמנגיש להרבה אנשים למידה משמעותית- שזה יכול לפתוח לך דלתות לקריירה , ויותר מאוחר זה נהיה סטנדרט כזה בחברה ש"זאת הדרך".
אומרת לך בתור בן אדם שלא בדיוק מתאים למסגרות, אחידות או "למסלול המקובל"- תואר יכול לתת ולפתוח לך הזדמנויות, שכן גם לא תמיד בהכרח תעסוקתיות.
וגם יכול להיות שזה "לא יתן כלום" או יותר נכון- את מה שציפית.. ולכן, צריך לעשות את המחקר והבדיקות של מה המטרות והציפיות שלך, וכיצד אפשר להגיע אליהן. לא ישר לקפוץ על תואר כלשהו בשביל "לסמן וי".. גם לא תמיד בקריירה חייב איזשהי תעודה אקדמית.
כל אחד במסלול שלו ומה שמתאים לו.
השכלה אקדמאית היא משהו שמנגיש להרבה אנשים למידה משמעותית- שזה יכול לפתוח לך דלתות לקריירה , ויותר מאוחר זה נהיה סטנדרט כזה בחברה ש"זאת הדרך".
שואל השאלה:
זה לא
אלה סרטונים באנגלית על התפתחות אישית ורוחנית וכאלה
יציאה מהמטריקס
זה לא
אלה סרטונים באנגלית על התפתחות אישית ורוחנית וכאלה
יציאה מהמטריקס
אנונימית
אותו דבר..
אין דרך אחת.
הרעיון של "יציאה מהמטריקס" ,רק בפוזות, אומר פשוט שבן אדם רצוי שידע לנתב את עצמו לכל מיני תחומים. שידע ליצור לעצמו מקורות הכנסה שונים ולהשקיע במקומות הנכונים, על מנת שלא יהיה במעגל כלשהו שאין לו בעצם חיים והוא עובד בשביל לחיות.
ללמוד זה לא סותר, ואת יכולה להיות עצמאית או עכשיו להיות נגיד סוחרת בניירות ערך בבורסה גם אם את עובדת בחברה או תאגיד/ סטודנטית וכולי..
אין דרך אחת.
הרעיון של "יציאה מהמטריקס" ,רק בפוזות, אומר פשוט שבן אדם רצוי שידע לנתב את עצמו לכל מיני תחומים. שידע ליצור לעצמו מקורות הכנסה שונים ולהשקיע במקומות הנכונים, על מנת שלא יהיה במעגל כלשהו שאין לו בעצם חיים והוא עובד בשביל לחיות.
ללמוד זה לא סותר, ואת יכולה להיות עצמאית או עכשיו להיות נגיד סוחרת בניירות ערך בבורסה גם אם את עובדת בחברה או תאגיד/ סטודנטית וכולי..
אויש אל תקשיבי לכל המנטורים האלה הם מדברים שטויות זורקים כל מיני משפטים שנשמעים מסתוריים וחכמים ומדברים בביטחון אבל זה לא הופך אותם בהכרח לאינטלגנטים וצודקים, אולי פעם לאנשים היו פחות משאבים לעשות מה שהם רוצים עם החיים שלהם, לעבוד במה שהם רוצים, היום גם העולם וגם המדינה שלנו הרבה יותר מפותחת מפעם ועם עבודה קשה אפשר להגשים מה שרוצים, לא בכל דבר חייב להיות מרדן ומיוחד ושונה ולצאת מהמוסכמות ברור שלא כל דבר שהחברה מלמדת אותנו צריך לומר על זה אמן אבל זה לא אומר שצריך לקחת את זה לקיצון וללכת לצד שכל דבר שהחברה שלנו אומרת הוא שקר
טוב לך בלימודים? סבבה, לא טוב לך בלימודים ואת רוצה לפרוש? גם סבבה כל אחד והדרך שלו להגשים את עצמו אין פה נכון או לא נכון כמו שהם מנסים להציג
טוב לך בלימודים? סבבה, לא טוב לך בלימודים ואת רוצה לפרוש? גם סבבה כל אחד והדרך שלו להגשים את עצמו אין פה נכון או לא נכון כמו שהם מנסים להציג
אנונימית
סיכמת את זה במדויק. ^
שכחתי גם לומר שזה לא נכון בעיניי לגבי התפתחות רוחנית, המוו אנשים שעובדים בעבודה שקשורה לעולם הרוח מתקשרים, נורמולוגים, הילרים וכו' למדו פסיכולוגיה לפחות תואר ראשון והם סוג של "מטפלים" אז אני בטוחה שהידע שקיבלו עזר להם לטפל בצורה טובה יותר
אנונימית
באותו הנושא: