7 תשובות
לא אין קשר. את גאווה כמו שאת
תמיד אפשר להשתפר
תמיד תמיד תמיד
תמיד תמיד תמיד
לא. את לא צריכה להיות עם בגרות וללכת לאוניברסיטה בשביל להצליח, תצליחי בדרך שלך לא בדרך שמצפים ממך.
ממש לא ,לכי בדרך שאת בוחרת ,כל הצלחה מתבטאת בכמה דרכים,תהיי גאה במי שאת ומה שאת
לימודים לא משקפים הצלחה בחיים.
והאומנם, מה את מגדירה כהצלחה?
אם בדומה לחברה- קריירה ועבודה שמכניסה הרבה כסף, שם גדול וכולי?
יש אנשי עסקים שכאלה שהצליחו בלי הדברים הללו.. אלה בסוף רק אמצעים.
ברור שאם למשל תעשי תואר בכללה, מאשר לא ללמוד גם בעצמך כלום, אז תרכשי ידע שכן יוכל לעזור לך למצוא עבודה כלשהי או להתחיל לצבור ניסיון.. ומשם להמשיך לעשות את הבחירות שלך איך לפעול.
אבל, זה לא אומר שבהכרח תגיעי לשם אם את לא תדעי למנף את הידע והיכולות שלך לשם.. וגם מקור הידע שלך- יש אנשים מאוד מוצלחים ומוכשרים שהכי הולך להם בלמידה עצמאית, וככה הם רכשו את הידע שלהם.
הרעיון הוא שכן תנסי ללמוד ולרכוש ידע, כי כל החיים יש לאו להשתפר ולהתקדם אבל זה לא חייב להיות באופן של לימודים אקדמיים וכולי.. ושוב, בסוף הלמידה וההשמה של הדברים זה לגמרי שלך.
והאומנם, מה את מגדירה כהצלחה?
אם בדומה לחברה- קריירה ועבודה שמכניסה הרבה כסף, שם גדול וכולי?
יש אנשי עסקים שכאלה שהצליחו בלי הדברים הללו.. אלה בסוף רק אמצעים.
ברור שאם למשל תעשי תואר בכללה, מאשר לא ללמוד גם בעצמך כלום, אז תרכשי ידע שכן יוכל לעזור לך למצוא עבודה כלשהי או להתחיל לצבור ניסיון.. ומשם להמשיך לעשות את הבחירות שלך איך לפעול.
אבל, זה לא אומר שבהכרח תגיעי לשם אם את לא תדעי למנף את הידע והיכולות שלך לשם.. וגם מקור הידע שלך- יש אנשים מאוד מוצלחים ומוכשרים שהכי הולך להם בלמידה עצמאית, וככה הם רכשו את הידע שלהם.
הרעיון הוא שכן תנסי ללמוד ולרכוש ידע, כי כל החיים יש לאו להשתפר ולהתקדם אבל זה לא חייב להיות באופן של לימודים אקדמיים וכולי.. ושוב, בסוף הלמידה וההשמה של הדברים זה לגמרי שלך.
הרעיון הוא שכן תואר למשל יכול לעזור ולכוון הרבה אנשים, כי מדובר גם במסגרת ומסלול שיכול להיות יחסית אינטנסיבי (יש מסלולים שיוצר ויש שפחות).. ואז זה ממקד אנשים. אבל זאת לא הדרך היחידה.
וחוץ מזה שגם מבחינת שיטות למידה, אז אין חה שחור לבן חוץ מתואר או למידה עצמאית יש כל מיני אמצעים ודברים באמצע כמו קורסים או לימודיים שהם יותר מקצועיים, שיכולים להיות גם במוסדות אקדמיים.
וחוץ מזה שגם מבחינת שיטות למידה, אז אין חה שחור לבן חוץ מתואר או למידה עצמאית יש כל מיני אמצעים ודברים באמצע כמו קורסים או לימודיים שהם יותר מקצועיים, שיכולים להיות גם במוסדות אקדמיים.
באותו הנושא: