6 תשובות
לא גרוע
ללכת לפסיכולוג זה לא דבר גרוע... פסיכולוג הוא איש מקצוע שאת יכולה להיעזר בו ושיכול לתת לך עצות או סתם לתת לך אפשרות לפרוק.
תלוי אם הלכת לפסיכולוג שהוא טוב
רובם טובים אז אין לך מה לדאוג
ואני מכיר מלא אנשים שאפילו מגיל יותר צעיר מזה הלכו לפסיכולוג
זה לא משהו שגוי בסך הכול מישהו לדבר איתו על הרגשות שלנו והוא מבין יותר טוב מכולם לפעמים יותר טוב מעצמנו
רובם טובים אז אין לך מה לדאוג
ואני מכיר מלא אנשים שאפילו מגיל יותר צעיר מזה הלכו לפסיכולוג
זה לא משהו שגוי בסך הכול מישהו לדבר איתו על הרגשות שלנו והוא מבין יותר טוב מכולם לפעמים יותר טוב מעצמנו
אני אישית מאד נהנת, זה לא לונה פארק אבל זה בהחלט עוזר נפשית.
ותהיי שמחה כי יש אנשים שלא יכולים ללכת לפסיכולוג, אני אישית ממליצה לכל אדם לבקר אצל פסיכולוג, זה ממש חשוב לנפש.
כמובן שיש פסיכולוגים חרטטנים ורעים, אבל יש מומחים אלופים וטובים
ותהיי שמחה כי יש אנשים שלא יכולים ללכת לפסיכולוג, אני אישית ממליצה לכל אדם לבקר אצל פסיכולוג, זה ממש חשוב לנפש.
כמובן שיש פסיכולוגים חרטטנים ורעים, אבל יש מומחים אלופים וטובים
לא גרוע בכלל.
תאמיני לי שאם רוב האנשים היו הולכים בגיל צעיר ככ הרבה בעיות נפשיות היו נפתרות והמון סבל היה נמנע מהם, כל הכבוד לך מקווה שזה רק יעזור ויקדם אותך!
באותו הנושא: