6 תשובות
שאתה מרגיש למוזיקה הזאת משהו ריגשי ועמוד כזה
כל כך עצוב לי בשבילך❤
באמת יש במוזיקה משהו מיוחד שפותח את הלב
שבמוסיקה הזו מעוררת בך רגשות שמובילים לבכי.
thv
פשוט שירים מסוימים שאתה מזדהה איתם וזה מעורר אצלך משהו רגשי
שהמוזיקה הזאת נוגעת בנקןדה מסויימת אצלך
כמו מפתח שמכוון במיוחד לחור של המנעול כדי לפתוח אותו
זה לגיטמי לגמרה ואני מצטער שאתה חווה את זה (הפרעות נפשיות)
באותו הנושא: