21 תשובות
לא אני ימשיך לראות בובספוג כל החיים שלי
בולשיט
אפשר לעשות הכל , זה רק פוגע טיפה באגו
זה למה מביאים ילדים לעולם , בשביל לראות איתם בובספוג בלי רגשות אשם
פחחחחחחחח לא!!
תעשה מה שבא לך
שואל השאלה:
למה לא? כשמגיעים לגיל 20 צריך להיות רציניים לא להתעסק בשטויות
אנונימית
כי ככה זה החברה פשוט תעשו מה שבא לכם
לא
מי אמר שמוזיקה זה שטויות?

אולי שירים של שלום כיתה א' או שירים של יובל המבולבל מותאים למה שאתה אומר, אבל שאר השירים.. לא נראלי מותאמים רק לגיל של 20-

מי אמר שכל סדרת אנימציה היא שטויות?

קיימות בעולם אנימות בוגרות רצח, שהכי בעליל לא מתאימות לגילאים קטנים. ובנוסף אנשים שעובדים בתחומים כאלה או כותבים את הדברים האלה מותאים לזה אבל שאר בני הגיל לא??

מי אמר שלשחק במחשב זה שטויות?

יש תחרויות ארציות על דברים בסגנון ואנשים יכולים להרוויח מזה אלפי שקלים.
שואל השאלה:
אנשים אומרים שאחרי גיל 20 צריך להיות רצינים ובוגרים ולהפסיק להתעסק בשטויות ומה את מבזבזת זמן על הלהקות שלך ומשחקים
אנונימית
אז מה אם הם אומרים. אני לא אומרת, תפסיקי להיות רצינית, אבל לוותר על האהבות שלך זה סתם מיותר.
חח שאתה מגיע לגיל 20 אתה מבין שזה בערך אותו דבר כמו גיל 18 ואז אתה אומר לעצמך שאתה עדיין די ילד כי אתה לא יכול לשתות בארהב עד גיל 21 אז יש לך עוד שנה ...

כאילו בוייב בני 20 עדיין מרגישים די טינייגרים
אבל זה באמת תלוי בנאדם ...יש בני אדם שעוד מילדותם הם בוגרים ויש כאלה שכם בגיל 40 חושבעם שהם בגיל 16
לא,
אפשר להיות רציניים ולהתעסק בתחביבים ו"שטויות" כמו ציפייה באנימציות, לשחק במחשב וכל דבר אחר שעולה לראש.

מה שבן אדם אחד מגדיר כשטות, לא חייבת להיות שטות בעיניי האחר, ובלי "שטויות" החיים היו משעממים.
אבא שלי חוזר מהעבודה ומספר על שטויות שגברים בני 30-40 עושים שם כמו לנסוע על עגלה במשרד או לעשות צחוקים ובדיחות מסיטואציות במשרד.
אין משהו שאסור, יש משהו שאתה אוסר על עצמך בגלל תגובות מהסביבה.
שואל השאלה:
אבל המשפחה שלי אומרת לי להפסיק לשמוע קייפופ ולהפסיק לשחק בסימס
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל אני כל הזמן רואה סרטונים של שיפור עצמי
אנונימית
לא
אסור להיכנס לחדר של המנהל ולהגיד בכריזה משהו גס.
מותר הכל. לא לשים קצוץ על אף אחד
אני עוד מעט בן 20 ואני חי על סדרות וסרטי אנימציה ומשחקי מחשב זה לא דבר רע
ממש לא, גם כשאני יהיה בת 70 אני אמשיך לראות סירטי דיסני ובובספוג והשיר שלנו ותמידדד אני אמשיך לשמוע את נינט
לא, שאני יהיה גדול אני ימשיך לשחק במחשב
אין לזה גילאים, תעשי מה שאת אוהבת