מה זה אומר לדעתכם אם מוזיקה מסוימת זה הדבר היחיד שיכול לגרום לי לבכות?
ב-10 שנים האחרונות עברתי פשוט גיהינום מבחינה נפשית ואני לא מגזים,פשוט תופת (בגלל כמה הפרעות נפשיות שיש לי) ולא בכיתי אפילו פעם אחת לא משנה כמה הסבל היה עוצמתי,הדבר היחיד שגרם לי לבכות ב10 שנים האחרונות זאת מוזיקה מסוימת שאני מאוד מאוד אוהב ובכיתי ממנה כבר 30 פעם,חוץ מהמוזיקה אני לא בוכה משום דבר