5 תשובות
כן .
למרות שגם לי זה קורה
אז זה רק אחרי ריצה לא
אם גם בכללי, ובעונות מעבר בעיקר, יש סיכוי גדול שיש לך אסתמה, וכדאי לך להיבדק
אולי כדי לנסות לא להעמיס מרחקי ריצה אבל ממליצה גם להבדק אצל גורם רפואי כדי לשלול סיבה אחרת
כן תמיד טוב ללכת לבדוק אצל רופא
תיבדקי אבל יכול להיות שסתם את צריכה לאמן את הריאות