התחברות
הרשמה
אכלתי חצי דג בלי לחם בלי כלופ בצהרים ומקודם פיתה עם שני קציצות זה הרבה?
17 בדצמבר 2023, 17:55
מתכונים
תשובה אחת
לאא הכל טובב
D
Dealer
באותו הנושא:
אני רעבה אז אכלתי מקודם שניצל וציפס ועכשיו אכלתי פיתה עם מלפפון חמוץ וחומוס ואני עדיין רעבה מה לעשות
אכלתי בצהרים את זה , ואני בדיאטה זה משמין או בסדר?
אכלתי ב12 בצהרים בנאפיס סטייק פרגית, חומוס (בלי פיתה), ושעועית ירוקה ו2 כדורי פירה
אכלתי פיתה וגיליתי שהיא עם עובש ואשכרה אכלתי את זה!!יקרה לי משהו???
אכלתי עכשיו קודם כל סלט תרד ואז כמה חתיכות מלון ואז פיתה עם מטבוחה וטחינה- מוזר?
אני ממש רעבה כמעט לא אכלתי כלופ היום
אם היום אכלתי רק שווארמה בפיתה ולא אכלתי כלןם היום לפני זה זה טוב לדיאטה?
אכלתי היום בבית ספר פיתה עם חביתה ושחזרתי אכלתי קצת מחטיף
אכלתי בצהרים מלא...
באלי רביולי , לא אכלתי כלום היום חוץ ממשולש פיצה בצהרים ואני רעבה ממש:( לקום?
אכלתי פסטה בצהרים, לאכל עוד פעם פסטה?