5 תשובות
עדיין עדיף להפחית עם זה, שווארמה זה לא בריא יש מאכלים הרבה יותר בריאים^^
זה בסדר.
לזאת מעליי^
בשווארמה יש מלא חלבון
טחינה זה בריא (במינון)
סלט לא מזיק
אולי אם הפיתה הייתה קמח מלא היה עדיף
אבל זה לא באמת משנה לאכול את זה פעם ב...
בשווארמה יש מלא חלבון
טחינה זה בריא (במינון)
סלט לא מזיק
אולי אם הפיתה הייתה קמח מלא היה עדיף
אבל זה לא באמת משנה לאכול את זה פעם ב...
אנונימי
בן אדם בדיאטה לא אמור לאכול שווארמה
בן אדם בדיאטה צריך לאכול בריא ומסודר וגם לא להרעיב את עצמו. מה שאת עושה זה לא נקרא דיאטה זה סתם יזיק אם את באמת רוצה להרזות תתחילי לשמור על אורח חיים בריא ותעשי ספורט
בן אדם בדיאטה צריך לאכול בריא ומסודר וגם לא להרעיב את עצמו. מה שאת עושה זה לא נקרא דיאטה זה סתם יזיק אם את באמת רוצה להרזות תתחילי לשמור על אורח חיים בריא ותעשי ספורט
את עדיין צריכה לאכול
לגבי קלוריות יש בגוגל
לגבי קלוריות יש בגוגל
אנונימי
באותו הנושא: