14 תשובות
חמאס שטף להם את המוח
פלשטינה, הבריטים היו פה
לא הייתה פה שום מדינה פלסטינים הם סתם ממציאים
הם לא מבינים את ההבדל בין ממשלה חוקית לבין מתיישבים
הם חושבים שזה שהם ישבו פה אומר שזאת
המדינה שלהם
אבל ישבו פה גם יהודים
המנדט הבריטי וההיסטוריה לא טועה וזה כבר עניין שלהם לבכות
הם חושבים שזה שהם ישבו פה אומר שזאת
המדינה שלהם
אבל ישבו פה גם יהודים
המנדט הבריטי וההיסטוריה לא טועה וזה כבר עניין שלהם לבכות
אנונימית
שואל השאלה:
^^^ברור שכן לא מאמינה להם כי אני יודעת שהם אף פעם לא הוכרזו כמדינה ובתכלס אף אחד חוץ מישראל
אבל מה היה פה?
^^^ברור שכן לא מאמינה להם כי אני יודעת שהם אף פעם לא הוכרזו כמדינה ובתכלס אף אחד חוץ מישראל
אבל מה היה פה?
אנונימית
הם טוענים כך כי לאזור של ארץ ישראל קראו פלשתינה. השם פלשתינה ניתן לה על ידי הרומאים, שרצו לטשטש את הקשר היהודי לארץ ולכן קראו לה על שם עם שנכחד - הפלישתים.
היה שטח בשליטה רומית שקראו לו פלשתינה כדי לדכא את "יהודה (ישראל)", והבריטים שכבשו השאירו את השם הזה, רק שבאנגלית האיזור היה קרוי פלסטין.
ואז ישראל זהו
ואז ישראל זהו
פעם איזה מישהו פה כתב מגילה על זה צילמתי את זה נראה לי
הייתה את פלשתינה, גרו שם יהודים, מוסלמים ונוצרים והמדינה הייתה תחת שלטון בריטי.
כשרצו לחלק את המדינה לשתיים, (מדינה מוסלמית ומדינה יהודית) המוסלמים רצו את כל השטח אז הם פתחו במלחמה ומאז בלאגן.
כשרצו לחלק את המדינה לשתיים, (מדינה מוסלמית ומדינה יהודית) המוסלמים רצו את כל השטח אז הם פתחו במלחמה ומאז בלאגן.
https://ibb.co/gfjqrxx
https://ibb.co/g7ynbjm
הנה תראי
https://ibb.co/g7ynbjm
הנה תראי
שואל השאלה:
^לא מצליחה להיכנס
^לא מצליחה להיכנס
אנונימית
https://ibb.co/gfjqrxx
https://ibb.co/g7ynbjm
https://ibb.co/g7ynbjm
היו שם הפלסטינים, אך השטח היה בשלטון בריטי
אבל גם חלק מאיתנו חיו שמה
היו כמה עליות לארץ, הם מכרו לנו אדמות לא טובות ולא פוריות, אבל חיינו איתם בשלום
ואז האו''ם הצביעו להקים את מדינת ישראל והציעו להם כמה אפשרויות של חלוקה של הארץ והם רצו את הכול לעצמם אז הם התחילו מלחמה וניצחנו
זה הסיכום של העניין
אבל גם חלק מאיתנו חיו שמה
היו כמה עליות לארץ, הם מכרו לנו אדמות לא טובות ולא פוריות, אבל חיינו איתם בשלום
ואז האו''ם הצביעו להקים את מדינת ישראל והציעו להם כמה אפשרויות של חלוקה של הארץ והם רצו את הכול לעצמם אז הם התחילו מלחמה וניצחנו
זה הסיכום של העניין
הבעיה העיקרית שבאנגלית, גם פלשתינה וגם פלסטין כותבים palestain, רק בעברית יש את ההפרדה בין המושגים, אז במדינות דוברות אנגלית, חושבים שבאמת הייתה פה מדינת פלסטין אבל זה פשוט היה שם שמעצמות אחרות נתנו לשטח של ישראל
באותו הנושא: