12 תשובות
אל תוותרי, חברות באות והולכות בסוף תמצאי אחת שאת סומכת עליה
היתה לי תקופה כזאת מבינה אותך :(
תנסי לשים פס שפחות תפגעי אם זה קורה שוב
בסוף תגיע מישהי מבטיחה❤
היתה לי תקופה כזאת מבינה אותך :(
תנסי לשים פס שפחות תפגעי אם זה קורה שוב
בסוף תגיע מישהי מבטיחה❤
תלוי איך את מנסה למצוא
אל תוותרי על האמונה והרצון שלך למצוא חברת אמת כי את תמצאי הסופו שלך דבר. כנראה את לא במקום הנכון
אל תוותרי על האמונה והרצון שלך למצוא חברת אמת כי את תמצאי הסופו שלך דבר. כנראה את לא במקום הנכון
באמת שאל תוותרי, את בסוף תמצאי את החברות המתאימות
מזדהה איתך אחות
כן תוותרי גם אני ויתרתי. לא צריך חברים
אנונימית
תלכי לחוגים לפי התחביבים שלך
ולהתנדבות עם אנשים
ולהתנדבות עם אנשים
אם תוותרי, את רק תישארי במצב הזה,
ואולי אפילו תגיעי למצב גרוע יותר
ואולי אפילו תגיעי למצב גרוע יותר
כן גם לי נימאס אין לי כוח בסוף הם יתקעו לי סכין בגב ואני יודעת את זה
מזדהה איתך, אין לי חברות.
ואיי אני איתךך לצערי אני גרה ביישוב ואין הרבה אפשרויות
אל תוותרי על למצוא חברות בסופו של דבר את תמצאי חברת אמת שבחיים לא תבגוד בך
ומבינה אותך היה לי תקופה כזאת❤
ומבינה אותך היה לי תקופה כזאת❤
מבינה אותך לגמרי
תמיד אני אוהבת יותר מדי וחושבת שהם חברי אמת ואז בום מוצאות חברות חדשות וזורקות אותי
זה מייאש אבל אין מה לעשות
תמיד אני אוהבת יותר מדי וחושבת שהם חברי אמת ואז בום מוצאות חברות חדשות וזורקות אותי
זה מייאש אבל אין מה לעשות
באותו הנושא: